خاطرات من در چت روم 2


nedaieshabnam


خيلي وقتا من و خواهرم با هم مي رفتيم با هند كانادا  مصر و دبي واينجور جاها انگليسي مي چتيديم

اونا هم اكثرا از ما عكس مي خواستن

ما هم هميشه بستگي به سني كه به طرف مي گفتيم براشون عكس مي فرستاديم

بيشتر عكس الناز شاكردوست رو مي فرستاديم

اونا هم مي گفتن واي چقدر شما خوشگلين

 مثل فرشته مي مونين

من از شما خوشم اومده

شما توي ايران مدليد؟

ما هم اين طرف غش مي كرديم از خنده

يكبار حواسمون نبود پايين چندتا از عكسا ادرس يه سايت نوشته بود

طرف مچمون رو گرفت

ما هم سريع جيم شديم

 

 



نظرات شما عزیزان:

Mr.Saeed
ساعت4:30---27 مرداد 1391
وقتی رسیدم از شدت بارون خیس بودم

برادرم گفت:
پاسخ:قربون همه مامانا


ماریا
ساعت15:06---25 مرداد 1391
واسه من و خواهرمم ازاین اتفاقا افتاده

دخترآریایی
ساعت12:12---24 مرداد 1391
اووه چقدر دقیق بوده

شما با افتخار لینک شدید

منتظرم منم اپم

dokhtareariyai.loxblog.com


ارامگاه د ل
ساعت23:46---23 مرداد 1391
سلام بازم خدارو شکر شما به ارزوتون رسیدید
ما که هنوز تو حسرت موندیم
مرسی از لطفتون
یا علی


محدثه
ساعت23:35---23 مرداد 1391
سلام عزیزم وب شما هم خیلی قشنگه با افتخار لینکت کردم

Mostafa
ساعت20:29---23 مرداد 1391
به دنبال واژه مباش

کلمات فریبمان می دهند

وقتی اولین حرف الفبا سرش کلاه برود

باید فاتحه کلمات دیگر را خواند


قالب خوشگل تر از قبل شده


alone-angle
ساعت20:12---23 مرداد 1391
سلام عزیزم....خوبی؟....وب جالبی داری....لینکت کردم....خوشحال میشم تو هم لینکم کنی....ممنون...

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در دو شنبه 23 مرداد 1391برچسب:,| ساعت 15:45| توسط neda|


آخرين مطالب
» ...
» خداي من
» شايد آخرين نوشته
» خاطرات من 10
» لذت عشق به اين حس بلاتكليفي است
» زن
» عيد غدير والاترين عيد اسلامي
» عرفه.... روز دعا و نيايش
» friend
» سالگرد ازدواج امام علي (ع) و حضرات فاطمه (س)
» امام جواد(ع)
» روزهاي مدرسه
» خاطرات من 9
» من برگشتم
» خاطرات من 8
» خاطرات من 7
» خاطرات من 6
» خدا

قالب جدید وبلاگ پيچك دات نت